By: ReActivate Zul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 23-Sep-2007 04:45 Email | Share | Bookmark
::: Penang :::

::: the city life
::: the trishaw
::: the bridge
::: the new highway
::: the chinatown
::: the Komtar
::: Penang

::: Satu lagi koleksi pix aku ketika dlm perjalanan ke Perlis, sempat singgah di Pulau Pinang
::: sajer jer aku nak bagi keter aku rasa jejak tayar kat negeri nih [huhuhu].. sorrii laa aku
::: tak sempat nak jejak kaki aku plak di sana sbb masa tuh dah hujan rintik2 sket, lagipon
::: dah lewat petang, aku kena segera sampaii di Perlis sebelum malam.. so sbb tu gak
::: pix2 di sini hanya beberapa keping ajer.. mcm2 kemajuan P. Pinang capai, antaranyer
::: urban highwaynyer yg syok pandu, dah kurang dah trafficjam, tak mcm dulu2..
~


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net