By: ReActivate Zul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 29-Sep-2008 13:55 Email | Share | Bookmark
::: Jalan Masjid India :::

::: Bazaar Ramadan di Jalan Masjid India
::: belakang lorong hingga ke Chow Kit 1
::: Jalan Masjid India yg sudah berbumbung
::: signboard Jalan Masjid India
::: di saat2 akhir, ramai yg shopping last minute
::: Pasaraya Mydin yg popular
::: bunga plastik pon byk dijual
::: kat Wisma Yakin penuh dgn baju Melayu
::: jeng-jeng.. penguatkuasa DBKL
::: belakang lorong hingga ke Chow Kit 2
::: Jalan Masjid India
::: Semalam baru sampai KL dari Melaka, hari nih terus pi Jalan Masjid India..
::: hajat di hati nak cari & beli sampin kaler putih/krim/biru.. alhamdulillah jumpa
::: jugak di kedai Omar Ali, Wisma Yakin.. yakin sikit nak bergaya hari raya nanti
::: [hehehe] harga mmg berpatutan, dpt diskaun 50%, siap jahit & dpt beg lagi..
::: actually dah cari kat JB, tapi susah nak cari yg berkenan [huhu] akibat kaler
::: baju melayu aku yg susah nak matching..


::: Dah lama tak pi Jalan Masjid India, macam2 perubahan.. dulu keje kat Jalan
::: Dato' Onn selalu gak singgah kat sini bila time lunch, solat Jumaat pon selalu
::: kat Masjid India, takpon di Masjid Jamek atau Masjid Pakistan di Chow Kit..
::: dulu2 takder bumbung di jalannyer, skrg dah ada mcm Petaling Street plak..


~ Selamat Hari Raya semua selamat bertakbir..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net