By: ReActivate Zul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 17-Dec-2008 18:30 Email | Share | Bookmark
::: Bukit Antarabangsa :::

::: ambil gambar setakat belakang brader askar ajer [hehe]
::: Giant Bkt Antarangsa, sempat pi beli friskies kucing aku..
::: masa turun bukit, kena lalu tempat batu runtuh ketika dahulu
::: Jusco AU2 Setiawangsa baru dibuka Disember ini
::: view di puncak Bkt Antarabangsa, berkabus & masih hujan..
::: perjalanan pulang ke JB selepas cuti Hari Raya Haji..

::: Rakaman di atas adalah hari kedua selepas tragedi tanah runtuh di Bukit Antarabangsa
::: masih lagi hujan ketika aku mengambil gambar di sana, memandu turun naik bukit mmg
::: menakutkan [hehehe] punyerlaa ramai orang nak tengok, dah mcm pesta, tapi yg pasti
::: penduduk di situ yg terputus hubungan yg dibenarkan keluar masuk.. so aku ambil gam-
::: bar dari belakang brader askar jer laa [huhuhu].. kelihatan di hujung jalan adalah tempat
::: kejadian.. apa2pon sempat gak aku pi Giant kat atas tuh & pi Jusco AU2 Setiawangsa
::: yg baru dibuka tak jauh dari Bukit Antarabangsa.. Aku tgh bercuti Raya Haji di KL..
::: lepas pi Bukit Antarabangsa, malam tuh aku balik JB..

~ I'm ok just bz sikit


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net